Vi passer stadig på dig, din familie og jeres ting

Det har heldigvis ingen betydning for dig og dine forsikringer, at samarbejdet mellem Nykredit og Gjensidige, som har Nykredit Forsikring, ophører. Dine forsikringer har fortsat de samme dækninger og priser, og din foretrukne betalingsløsning fortsætter også uden ændringer. 

Nykredit Forsikring har været en del af Gjensidige koncernen siden 2012 og sådan vil også være det fremover. 

Flere og bedre fordele på vej til dig
Selvom vi har været glade for samarbejdet med Nykredit, åbner det op for en række nye muligheder for os og ikke mindst for dig som kunde, at samarbejdet ophører. Det glæder vi os til at fortælle dig meget mere om. Vi er nemlig i fuld gang med at lancere nye initiativer og tilbud.

Vil du høre mere om de nye tilbud?
Hvis du vil være en af de første til at høre mere, så sørg for at tilmelde dig nyhedsbrevet via Din side ved at vælge "Din profil" og "Mine samtykker" og sige ja til elektronisk samtykke. 

Hvad med..?

Det har ingen betydning for dine forsikringer, at samarbejdet ophører. Men vi forstår godt, at det kan skabe lidt usikkerhed. Derfor finder du svar på spørgsmål, som andre kunder allerede har stillet os, her:

Skal jeg skifte forsikringer?

Nej du skal ikke skifte forsikringer eller gøre noget. Dine forsikringer fortsætter præcist som du kender dem i dag.

Ændrer mine vilkår sig?

Nej, dine vilkår er nøjagtigt de samme som de hele tiden har været. Din forsikring dækker dig stadig på samme gode måde som tidligere.

Fortsætter min betalingsaftale?

Ja. Hvis du har tilmeldt dine forsikringer Betalingsservice, fortsætter den automatiske betaling også fremover.

Fik du ikke svar på dine spørgsmål?
Ring til os på 70 15 60 10. Vi er klar til at hjælpe dig mandag–torsdag 8.30-18.00, fredag 8.30-16.00.